دریل شارژی های زیر 1 میلیون تومن!!!

دریل شارژی یکی از ابزارهای پرکاربرد استادکاران است که در انواع مختلفی وجود دارند. دریل های شارژی از انواع دریل ها هستند که دارای قیمت نسبتا ارزانی بوده و به راحتی استفاده می شوند. این گونه وسایل به انرژی برق نیاز نداشته و با استفاده از باتری تغذیه می شوند. دریل های شارژی را می توانید در انواع گوناگونی پیدا کنید. این محصولات در جاهایی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد بسیار مناسب هستند. کاربرد اصلی دریل شارژی ارزان، باز و بسته کردن پیج ها، سوراخ کردن چوب، دیوار و بتن و … است. از دریل ها می توان برای جلا زدن یا برش زدن چیزی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم دریل شارژی های زیر 1 میلیون تومن را به شما معرفی کنیم.

مجموعه 26 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی مدون مدل 18TS

دریل پیچ گوشتی شارژی مدون مدل 18TS یکی از دریل های شارژی زیر یک تومان است که دارای قیمت مناسبی بوده و از قابلیت های زیادی برخوردار است. ابعاد این دستگاه 20 در 5 در 25 است و وزن آن 2200 کیلوگرم می باشد. این نوع دریل شارژی از دو باتری 18 ولت شارژی برخوردار است و نوع باتری آن لیتیومی می باشد. از طرف دیگر همراه با اقلامی نظیر کیف، ست پیچ گوشتی، دو سو، چهارسو و…عرضه می شود. این دستگاه از چراغ قوه، گیربکس دو سرعته و… برخوردار است. از ویژگی های این نوع دریل شارژی ارزان می توان به، سیستم گردش راست گرد و چپ گرد، قابلیت کنترل سرعت و… اشاره کرد. میزان ولتاژ این دستگاه 18 ولت است و نرخ ضد ضربه این دریل 1500 ضربه در دقیقه است.

مجموعه 26 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی مدون مدل 18TS

دریل پیچ گوشتی نورتون مدل GTLD12002 کد 3

یکی دیگر از دریل های زیر یک میلیون تومان دریل پیچ گوشتی نورتون مدل GTLD12002 است. این دریل شارژی ارزان از دو عدد باتری برخوردار بوده و دارای سیستم گردش راست گرد و چپ گرد می باشد. این دستگاه برای سوراخ کاری چوب و فلز مناسب بوده و قدرت مناسبی دارد. ابعاد این دستگاه 20 در 5 در 21 بوده و وزن آن 0.955 کیلوگرم است. مشخصات سه نظام این دستگاه خودکار 10 میلی متری بوده و از باتری 12 ولتی برخوردار است. این دستگاه همراه با اقلامی نظیر کیف و سر پیچ گوشتی، مته شارژر، باتری اضافه و دفترچه راهنما و… عرضه می شود. از آنجایی که این دستگاه نیاز به برق شهری ندارد بنابراین استفاده از آن بسیار آسان بوده و در مواقع ضروری کاربرد دارد.

دریل شارژی ادون مدل LV3-1210

دریل شارژی ادون مدل LV3-1210 یکی دیگر از انواع دریل های شارژی زیر یک میلیون است و از قدرت خوبی برخوردار می باشد. دریل شارژی ارزان دارای ویژگی هایی نظیر سیستم گردش راست چپ گرد و چپ گرد است. ولتاژ این دستگاه ۱۲ ولت بوده و منبع تغذیه آن باتری می باشد. باتری این دستگاه لیتیومی است. همراه با این دستگاه اقلامی نظیر باتری اضافه، شارژر، مته، سر پیچ گوشتی و دفترچه راهنما عرضه می‌ شود. این دستگاه برای استفاده در خارج از محل کار مناسب است و می توانید با آن انواع سطوح را سوراخ کاری کنید. این دستگاه کیفیت مناسبی داشته و از عمر طولانی خوبی برخوردار است.

دریل شارژی ادون مدل LV3-1210

دریل شارژی مکس مدل DL2

دریل شارژی مکس مدل DL2 دارای ابعاد 210 در 200 در 60 بوده و توان آن 1000 تا 1500 ولت می باشد.  سرعت حرکت آزاد دریل شارژی ارزان 1300 بوده و منبع تغذیه آن باتری می باشد. دریل شارژی مکس مدل DL2 دارای قابلیت کنترل سرعت و قابلیت تعویض باتری بوده و ولتاژ پیچ گوشتی آن ۱۲ ولت است. دریل شارژی ارزان از قیمت خوبی برخوردار بوده و دارای کیفیت و طول عمر مفید مناسبی است. این دستگاه همراه با شارژر و باتری اضافه و دفترچه راهنما عرضه می‌ شود.

دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل dl2b

دریل شارژی 18 ولت صنعتی باس

دریل شارژی 18 ولت صنعتی باس نیز دارای دو عدد باتری ۱۸ ولت بوده و همراه با کیف قابل حمل و مته عرضه می شود. این دستگاه از باتری تغذیه کرده و بازه ی سرعت آن 2100_2500 می باشد.

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی گریتک مدل NEW2022GTLD-12005

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی گریتک مدل NEW2022GTLD-12005 دارای ابعاد 30 در 25 در 8 بوده و منبع تغذیه آن باتری است. این دستگاه دارای ویژگی‌ هایی نظیر سیستم گردش تک جهت و چپ گرد راست گرد بوده و از قابلیت کنترل سرعت برخوردار است. سرعت حرکت آزاد دستگاه 1000 و حداکثر قطر سوراخکاری در بتن، فلز و چوب 10 می باشد. همچنین بازه توان دریل 100 تا ۴۰۰ ولت می باشد. این محصولات همراه با 28 عدد اقلام عرضه شده و از قدرت خوبی برخوردار است‌. این محصولات کیفیت مناسبی دارند و با قیمت ارزان عرضه می شوند. دریل شارژی ارزان کاربرد بالایی دارد و در محل کار نیز استفاده می شود. با استفاده از این محصولات می توان سطوح مختلف را  سوراخ کرد.

جمع بندی

دریل های شارژی زیر یک میلیون علاوه بر داشتن کیفیت مناسب دارای قیمت ارزانی هستند. دریل شارژی در انواع برندها وجود دارد بنابراین همه ی افراد می توانند با صرف کمترین بودجه این محصولات را خریداری کنند. ابزارتیم ارائه دهنده انواع دریل با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. از این دریل ها علاوه بر سوراخ کاری می توان برای برش و سنباده زدن نیز استفاده کرد. دریل شارژی ارزان نیاز به سیم و برق نداشته و به راحتی استفاده می شود. از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می‌ توان به کاربرد آن در هر مکانی اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.